Livrarea produselor
Comenzile cu valoare mai mare de 300 lei beneficiază de livrare gratuită.
Taxa de livrare pentru comenzile cu valoare mai mică de 300 lei este de 30 lei.
Plata produselor se realizează online cu card bancar, prin virament bancar sau cu numerar la livrare.
Orice comandă va fi livrată în limita stocului disponibil, cu condiția ca aceasta să fi fost confirmată telefonic sau prin e-mail de către un agent de vânzări.
În momentul livrării, o persoană cu vârsta de minim 18 ani, reprezentând persoană fizică sau juridică, va semna pentru toate produsele expediate.
În cazul plații prin virament bancar, se va emite o factură proforma pe baza căreia se va efectua plata, iar livrarea se va realiza după încasare.
Durata livrării
Estimarea noastră privind livrarea, se bazează pe doi factori importanți: intervalul orar la care a fost plasată comanda și disponibilitatea produselor comandate (ex: unul sau mai multe produse din aceeași comandă, pot fi disponibile sau indisponibile).
Pentru produsele aflate în stoc, termenul estimativ de livrare este de 2-3 zile lucrătoare.
Pentru produsele care se livrează din stocul furnizorului, termenul estimativ de livrare este de 5-10 zile lucrătoare.
Derularea comenzii
Plasarea comenzii (telefonic sau pe www.zuli.ro) – după plasarea comenzii, veți primi un e-mail și sms prin care se confirmă înregistrarea în sistem a comenzii dumneavoastră.
Prelucrarea comenzilor se realizează în fiecare zi lucrătoare (Luni – Vineri: 09 – 17). În cazul comenzilor plasate în afara programului de lucru, acestea vor fi prelucrate în următoarea sau în prima zi lucrătoare.
După plasarea comenzii, un agent de vânzări va intra în contact cu dumneavoastră și vă va informa asupra disponibilității produselor și pentru confirmarea comenzii.
Prețul produselor
Toate prețurile afișate pe www.zuli.ro sunt în Lei și conțin TVA. Ofertele și produsele prezentate pe www.zuli.ro sunt disponibile în limita stocului. Prețurile produselor prezentate pe www.zuli.ro pot fi modificate fără o comunicare prealabilă.
În cazul unei erori umane sau de soft prin care prețul unui produs a fost introdus greșit în magazinul nostru online, nu suntem obligați să furnizăm respectivul produs la prețul greșit și vă vom comunica acest lucru înainte de a livra comanda. În această situație, vă vom comunica noul preț al produsului, iar dumneavoastră veți decide dacă doriți sau nu să achiziționați produsul la prețul corect.
www.zuli.ro nu va considera în niciun moment o comandă neconfirmată ca având valoarea unui contract. Clientul acceptă și consimte că nu există contract în lipsa confirmării comenzii de către www.zuli.ro.
Modalități de livrare
www.zuli.ro efectuează livrările prin intermediul firmelor de curierat rapid.
La primirea coletului, vă rugăm să verificați integritatea acestuia. În cazul în care acesta este deteriorat, vă rugăm să ne contactați.
Clientul are obligația de a verifica integritatea produselor în prezența delegatului, reclamațiile ulterioare privind viciile de transport nu se iau în considerație.
Condiții speciale
În durata de livrare pot interveni factori ce pot produce întârzieri, independent de voința noastră sau a firmei de curierat, cum ar fi: condiții meteorologice nefavorabile, accidente sau blocaje rutiere. În toate aceste cazuri, un agent de vânzări www.zuli.ro, vă va informa și comunica o nouă dată privind efectuarea livrării.
Pentru produsele care nu se află pe stoc se poate solicita un avans de 50% din valoarea produsului.
Pentru produsele aduse pe bază de comandă specială se solicită plata integrală în avans.